کلیه کاربرانی که قصد خرید از فروشگاه نوید را دارند، باید مفاد توافق نامه ذیل را کامل مطالعه و سپس اقدام به خرید از سایت کنند. خرید در سایت فروشگاهی نوید به منزله مطالعه و قبول توافق نامه مذکور از جانب کاربر است.
مفاد توافق نامه:
بند1- نحوه عضویت:
کاربران مهمان برای عضویت در سایت موبایل مارکت باید به قسمت عضویت مراجعه کنند. برای عضویت ابتدا آدرس پست الکترونیک خود را وارد نموده و سپس بر روی فیلد ایجاد حساب کاربری کلیک نمایید. در این مرحله با وارد کردن اطلاعات لازم مانند نام، نام خانوادگی، رمز عبور، آدرس پست الکترونیکی و آدرس ارسال کالا فرآیند عضویت را کامل نمایید.
کاربر باید رمز عبور و نام کاربری خود را حفظ نماید و چنانچه آن را فراموش کرد، می تواند جهت اخذ کلمه عبور جدید، از طریق فراموشی رمز عبور اقدام نماید.
کاربر باید آدرس پست الکترونیک خود را به همراه سایر اطلاعات درخواستی به طور صحیح وارد نماید. مسئولیت ثبت اشتباه اطلاعات درخواستی بر عهده کاربر خواهد بود.

بند 2 – فرایند خرید از سایت توسط کاربر
این فرایند به شرح زیر است:
بازدید و انتخاب کالا از فروشگاه اینترنتی نوید
پرداخت مبلغ تعیین شده برای کالای مورد نظر از طریق درگاه بانک به صورت آنلاین توسط خریدار
ارسال رسید کالا در قالب ایمیل،… به آدرس پست الکترونیک و یا شماره تلفن همراه وارد شده کاربر
ارسال کالا توسط فروشگاه نوید توسط پیک یا پست

چنانچه خریدار با هویت غیرواقعی اعم از نام، نام خانوادگی و … اقدام به خرید نماید و موضوع مشخص شود، مدیریت فروشگاه نوید حق دارد سفارش را باطل کند.
هزینه پست و پیک برای سفارش های کمتر ار پتمصد هزار تومان بر عهده خریدار خواهد بود و سفارش های بیشتر از این مبلغ به صورت رایکان ارسال می شود.

بند 3 – حق پخش نام فروشگاه نوید، محتوای رسانه ای، ماهیت کالاها و مشخصات آن ها
کلیه کالاهای فروشگاه آنلاین نوید دارای مجوز رسمی است. استفاده از نام فروشگاه نوید برای فروش این کالاها در سایر سایت ها و فضاهای مجازی دارای پیگرد قانونی می باشد.
فروشگاه نوید مشخصات فنی و ویژگی های کاربردی کالا صرفا را به منظور آگاهی بیشتر کاربران درباره کالاهای موردنظرشان در اختیار آنان قرار می دهد.
اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود ایمیل حاوی کد خرید از مدیریت موبایل مارکت به کاربر نرسد موجب از بین رفتن حق کاربر نمی شود.
کاربران نباید در سایت مطالبی را بگذارد که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه ای را به دنبال داشته باشد. همچنین کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر نمایند.
هر شخص یا کاربری که در فروشگاه نوید ثبت نام می کند به عنوان مشتری فروشگاه شناخته می شود لذا در این خصوص اطلاعت ثبت شده مشتری در سایت فقط برای فروشگاه قابل مشاهده است و هیچ شخص دیگری به این اطلاعات دسترسی ندارد .

فروشگاه نوید فقط با شماره ها و ایمیلی که در قسمت تماس با ما درج شده با مشتری ارتباط برقرار می کند و فروشگاه نوید در قبال سایر اشخاص مسئولیتی ندارد .

بند 4 – لغو و استرداد یا تغییر سفارش توسط مشتری پس از خرید:
در صورتی که محصول به دست مشتری برسد و مشتری از نظر شکل ظاهری و سلیقه شخصی محصول را نپسندد، لغو سفارش ممکن نیست.
بعد از خرید امکان کنسل سفارش توسط کاربر وجود ندارد و این کنسلی صرفا در صورت تایید فروشگاه و قبل از ارسال کالا مورد قبول خواهد بود.

چنانچه کالای ارسالی با اطلاعات فنی مندرج در سایت مغایرت داشته باشد یا اینکه خصوصیات کالای ثبت سفارش شده با کالای دریافت شده مطابقت نداشته باشد، باید حداکثر طی 24 ساعت از زمان دریافت کالا به واحد فنی اطلاع رسانی شود و کالا با هماهنگی واحد فنی و به آدرس مورد نظر این بخش مسترد شود.
هزینه ارسال و استرداد کالاهایی که اشتباها ارسال شده باشند با فروشگاه نوید می باشد.

در تمامی مواردی که تشخیص وجود مغایرت در کالا بدون باز کردن بسته بندی اصلی کالا و از طریق کنترل مشخصات روی جعبه اصلی کالا امکانپذیر باشد، باید کالا در همان حالت و بدون استفاده یا باز کردن بسته بندی اصلی مسترد گردد. لذا لازم است خریدار قبل از باز نمودن بسته بندی اصلی کالا نسبت به انطباق مشخصات کالای دریافتی با سفارش ثبت شده در حد اطلاعات مندرج روی بسته بندی اصلی کالا اقدام نموده و در صورت مشاهده مغایرت قبل از باز نمودن بسته بندی کالا نسبت به هماهنگی با فروشگاه نوید جهت استرداد کالا اقدام نماید.
چنانچه مغایرت در خصوصیات باشد (مثلا به جای رنگ مشکی رنگ سفید ارسال شده باشد) همچنان لازم است کالا بدون هرگونه استفاده و دستکاری مسترد گردد.

در مورد گوشیهای موبایل بدون گارانتی مهلت تست سلامت ظاهری و فیزیکی فقط همان روز دریافت کالا است و در مورد گوشی های گارانتی دار کلیه موارد مربوط به سلامت نرم افزاری و سخت افزاری گوشی به عهده شرکت گارانتی کننده خواهد بود.

در طی مدت زمان تست سلامت سخت افزاری، خریدار در صورت مشاهده مشکل ابتدا مراتب را با بخش فنی فروشگاه نوید مطرح و پس از اخذ راهنمایی و دریافت تاییدیه استرداد کالای خریداری شده را همراه با کارتن یا جعبه اصلی و کلیه قطعات، تجهیزات و محتویات به همراه فاکتور فروش مربوطه از طریق پست به آدرس اعلام شده توسط بخش فنی ارسال می دارد. لازم بذکر است که هر گونه مخدوش کردن جعبه اصلی کالا امکان استفاده از ضمانت سلامت سخت افزاری را سلب خواهد نمود.

مسائلی از قبیل کیفیت ساخت سازنده، عدم پشتیبانی صحیح زبان، آپدیت،نرم افزار و ….. جزء مشکلات سخت افزاری محسوب نمیگردد.
روند بررسی فنی کالاهای مسترد شده (فقط در مورد کالاهای بدون گارانتی )
پس از دریافت کالا، بخش فنی کالای استردادی را با شرایط و ضوابط اعلامی تطبیق داده و چنانچه واجد شرایط عودت تشخیص داده شود و در صورت تایید وجود مشکل و عدم امکان رفع آن، نسبت به تعویض کالا و یا در صورت عدم موجودی نسبت به استرداد وجه اقدام می گردد. بدیهی است در مورد مشکلات سخت افزاری عودت کالا در صورتی است که امکان رفع مشکل وجود نداشته باشد.
در صورت تایید بخش فنی مبنی بر وجود مشکل درکالا هزینه های رفت و برگشت کالا به عهده فروشگاه نوید می باشد و در صورت عدم تایید بر عهده خریدار محترم خواهد بود.

ملاک عمل فروشگاه نوید در پذیرش و یا عدم پذیرش ایرادات فنی کالاهایی که دارای مهلت تست فروشگاه نوید هستند، فقط نظر کارشناسی بخش فنی فروشگاه نوید می باشد و در صورت تایید بخش فنی مبنی بر وجود نقص یا ایراد فنی در کالا، آن کالا مشمول ضمانت مربوطه خواهد بود و در صورت عدم تایید نقص یا ایراد فنی، کالای مربوطه مجدداً جهت خریدار ارسال خواهد شد.

لازم است که کالای مرجوعی به گونه ای بسته بندی ثانویه و ارسال گردد که در طی حمل به کالا و بسته بندی اصلی آن هیچ گونه آسیبی وارد نگردد، جهت اطمینان از این موضوع خریدار میتواند از همان بسته بندی ثانویه فروشگاه نوید (در صورت سلامت و امکان) یا بسته بندی مشابه آن استفاده نماید.

بند5- موارد دیگر:
با توجه به اینکه اولویت فروشگاه نوید عرضه محصول به مصرف کننده نهایی می باشد. لذا در صورت خرید کالا بصورت عمده و عدم امکان تحویل کالا (با توجه به سفارشات مربوط به مصرف کننده نهایی)، فروشگاه نوید حق دارد بخشی یا کل سفارش مربوط به خریداران عمده را کنسل و وجه دریافتی را مسترد نماید، این موضوع حتی در صورت پرداخت وجه و یا تغییرات قیمت کالا هیچ گونه حقی برای سفارش دهنده ایجاد نمی کند.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت فروشگاه نوید طبق اولویت زمانی در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. فروشگاه نوید همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه نوید به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه نوید محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را با هماهنگی با مشتری جایگزین کند.
در صورت اتمام موجودی کالا مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری و در صورت انصراف مشتری از خرید (تنها درصورتیکه سفارش ارسال نشده باشد)، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 72 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر نیز به همان آدرس و اطلاعات پست خواهد شد و درصورت نرسیدن مرسوله به مقصد بدلیل ناقص یا اشتباه بودن آدرس و اطلاعات قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود و لذا این مورد متوجه فروشگاه نخواهد شد چراکه بی توجهی از سمت کاربر بوده است.