بررسی اندروید باکس شیائومی مدل MI BOX S

شرکت شیائومی همیشه در زمینه فناوری و تکنولوژی پیشرو بوده و یکی از بهترین برند ها در زمینه تولید موبایل، لوازم جانبی موبایل و لوازم خانگی می باشد. در سال 2020 شاهد عرضه ی اندروید باکس شیائومی یکی از جدید ترین محصولات این شرکت بودیم که از ظاهری زیبا و تکنولوژی ویژه ای برخوردار است. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر این محصول را مورد بررسی قرار دهیم.

ویژگی ها

تلویزون های نسل اول و قدیمی قابلیت پشتیبانی از کیفیت 4K را ندارند و نهایت پشتیبانی آنها HD است و باعث می شود که در مشاهده ویدئو ها محدودیت داشته باشید اما اندروید باکس با اضافه کردن قابلیت 4K به تلویزیون شما باعث میشود شما هر ویدئویی را با هر کیفیتی بدون هیچ محدودیت مشاهده کنید.

Mi Box S دارای ریموت کنترل هوشمند می باشد که می توانید با آن اندروید باکس را از راه دور کنترول کرده البته باید توجه داشت که این ریموت کنترول بسیار هوشمند و پیشرفته بوده و به شما کمک می کند که در اجرا کردن  برنامه ها، بازی ها و ویدئو ها راحت تر و سریع تر باشید.

یکی از نیاز های امروزه تلویزیون ها اتصال به اینترنت است که تلویزیون های قدیمی از این ویژگی برخوردار نیستند  اندروید باکس شیائومی این قابلیت را به تلویزیون شما اضافه خواهد کرد که می‌توانید با استفاده از Wifi تلویزیون خود را به اینترنت متصل کنید و به تماشای آنلاین ویدئو بپردازید.

اندروید باکس های موجود در بازار فضای ذخیره سازی زیادی ندارند و Mi Box S نیز از این قضیه مستثنا نیست اما یکی از قابلیت های آن اتصال هارد اکسترنال و فلش از طریق پورت USB است، شما قادر خواهید بود ویدئو های دانلودی خود را در این فضا‌های ذخیره سازی خارجی ذخیره کنید و مشکلی ار بابت فضا نداشته باشید.

شیائومی Mi Box S قابلیت اتصال به بلوتوث را دارد که این خود یک مزیت نسبت به دیگر اندروید باکس ها می باشد و شما می‌توانید از طریق بلوتوث فایل انتقال دهید و یا دریافت کنید و یا حتی می‌توانید از طریق بلوتوث وسایل دیگری را هم مانند هدفون، دسته بازی و… را به آن متصل کنید.

کاربرد

شرکت شیائومی اندروید باکس های بسیار حرفه ای و قدرمندی تولید می کند که باعث می‌شود شما در اندروید باکس محدودیت های زیادی را نداشته باشید، اما به هر حال همیشه محدودیت ها وجود دارند و شما هم نباید آنها را قبل از خرید کردن نادیده بگیرید. Mi Box S برای هوشمند سازی تلویزیون های قدیمی بسیار کاربردی و مناسب است اما اگر می‌خواهید یک اندروید باکس برای بازی خریداری کنید و در تلویزیون گیم انجام دهید بهتر است که اندروید باکس های دیگری را هم مورد بررسی قرار دهید چون این اندروید باکس از رم 2 استفاده می‌کند و ممکن است که در اجرای برخی از بازی های گرافیکی خیلی حرفه‌ای به مشکل بخورد.قیمت این مدل از اندروید باکس های شیائومی بسیار مناسب است نسبت به رقبایی که در بازار دارند؛ اندروید باکس شیائومی مدل Mi Box S از کیفیت بسیار بالای بر خوردار است و با امکانات و قابلیت های که ارائه میکند از قیمت بسیار مناسبی بر خوردار است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *