اپل واچ سری 8 – بررسی جدید ترین محصول اپل

سال گذشته شرکت اپل از اپل واچ سری 7 رونمایی کرد که هیچ تغییری با مدل های قبلی نداشت و مورد استقبال کاربران نیز قرار نگرفت. یکی از افشاگران دنیای فناوری به نام ShrimpApplePro اطلاعات جدیدی مربوط به اپل واچ سری 8 منتشر کرده که نشان دهنده تغییراتی جدید در  نسل بعدی اپل واچ می باشد. در ادامه اپل واچ سری 8 را بیشتر مورد بررسی قرار می دهیم پس با ما همراه باشید.

سال گذشته گزارشات زیادی مبنی بر تخت بودن لبه های  اپل واچ سری 7 منتشر شد اما با عرضه این محصول دیدیم که شایعه مذکور هیچ ارتباطی با واقعیت ندارد و سری 7 اپل واچ دارای طراحی قدیمی است. «جان پراسر» با حساب FrontPageTech در ویدیویی  با تهیه چند رندر از سری هشتم این محصول سعی بر این داشته‌ تا به کاربران نشان دهد در نسل بعدی اپل واچ با چه شکلی از زبان طراحی مواجه خواهند شد. طبق گفته ها این نوع طراحی جلوه بسیار خوبی به این ساعت داده و جذابیت بیشتری نسبت به نسل پیشین دارد.

یکی از تحلیگران ارشد و به نام کمپانی اپل یعنی مینگ چی کو در توییتی ادعا کرده که اپل سال گذشته قصد داشت قابلیت اندازه‌گیری دمای بدن را در اپل واچ سری 7 روانه بازار کند که اپل در آزمایش‌های این شرکت از عملکرد الگوریتم دمای بدنی آن رضایت نداشت و تصمیم گرفت تا بیشتر روی آن کار کند. در ادامه توییت مینگ چی کو مدعی شده که شاهد این تکنولوژی در اپل واچ سری 8 خواهیم بود مارک گورمن نیز از خبرگزاری بلومبرگ در گذشته به وجود قابلیت اندازه‌گیری دمای بدن در اپل واچ‌های 2022 اشاره کرده است. شنیده ها حاکی از ویژگی‌های جدید بسیاری در زمینه‌های تناسب اندام، حالت کم‌مصرف جدید برای حفظ عمر باتری و البته اتصال ماهواره‌ای خواهد داشت که محبوبیت ساعت‌های هوشمند اپل را بیش از پیش در بازار افزایش می‌دهد. اپل واچ سری 8 در 3 اندازه و احتمالا با همراهی یک مدل اقتصادی یا با دوام برای ورزشکاران عرضه خواهد شد و طبق شایعات زمان معرفی آن همزمان با  آیفون 14 خواهد بود.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *