iOS 16 : جدیدترین آپدیت شرکت اپل

شرکت اپل در جدید ترین رویداد خود موسوم به WWDC 2022 سیستم عامل معروف خود یعنی iOS 16 را رونمایی کرد که این سیستم عامل ویژگی ها ی جدیدی مانند لاک اسکرین با قابلیت شخصی سازی فراوان در دسترسر کاربران قرار می دهد و نسخه نهایی این سیستم‌عامل با معرفی آیفون 14 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در ادامه با ما همراه باشید تا این سیستم عامل را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

ویژگی های IOS 16

کرگ فدریکی ، نایب رئیس بخش مهندسی نرم افزار اپل از سیستم‌عامل جدید اپل پرده برداشت و در رابطه با تغییراتی که به وجود آمده توضیحاتی را ارائه کرد. iOS 16 در بخش lock screen تغییرات چشمگیری داشته برای مثال کاربران می‌توانند کاربران می‌توانند ویجت‌های مختلفی را روی این صفحه قرار دهند. اپدیت جدید آیفون به کاربران اجازه می هد که چندیدن لاک اسکرین برای خود طراحی کنند و در مواقع نیاز بین آنها جابجا شوند.

شرکت اپل در IOS 16 مشکلات زیادی را برای کاربران رفع کرده که یکی از ان ها اپلیکیشن پیام رسان (Messages) می باشد. تغییرات جدید این اپلیکیشن شامل ویرایش پیام ها، لغو ارسال پیام و نشان گذاری پیام ها به حالت خوانده نشده است. همچنین این اپلیکیشن دارای Share With You می باشد که هنگام اشتراک گذاری محتوای صوتی یا ویدیویی در این برنامه پیام رسان، به گفتگو با مخاطب بپردازید.

اپل در اپلیکیشن  Maps قابلیت های جدیدی به قسمت Flyover اضافه کرده که شامل شهرهای جدید مانند آتلانتا، شیکاگو، لاس وگاس، لندن، لس انجلس، مبلورن، میامی، مونترال و نیویورک می باشد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *