بررسی mi band 7 : جدید ترین محصول شیائومی

کمپانی شیائومی از جدیدترین مچ بند هوشمند خود mi band 7 نسخه 2022 به تازگی رونمایی کرد. می‌ بند 7 نسبت به نسخه های قبلی خود تغییرات چشمگیری از نظر نمایشگر و رابط کاربری داشته و در رنگ ای متفااوت به بازار عرضه شده است.در ادامه با ما همراه باشید تا می‌ بند 7 را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

صفحه نمایش mi band 7

اولین چیزی که در mi band 7 به چشم میاد نمایشگر این ساعت می باشد که اندازه ی آن به 1.62 اینچ رسیده است.طبق ادعای کمپانی شیائومی با افزایش اندازه نمایشگر  تغییر فضای صفحه 25 درصد بیشتر شده ولی تراکم پیکسل در این ساعت نیز مانند نسخه های قبل 326 پیکسل بر هر اینچ باقی مانده است. با افزایش اندازه نمایشگر می توان تغییراتی در رابط کاربری نیز مشاهده کرد که آیکن‌ها و افکت‌های جدیدی به آن اضافه شده است. می بند 7 از نظر ظاهری تفاوت چندانی با نسخه های قبلی ندارد و از همان  طراحی باریک و قرصی شکل استفاده می‌کند.

امکانات mi band 7

کمپانی شیائومی در می‌ بند 7 چهار قابلیت جدید  در دسترس کاربران قرار داده است که شامل میزان ورزش، مدت زمان ریکاوری، حداکثر دریافت اکسیژن و اثرات ورزش‌های هوازی را اندازه‌گیری می‌کند. این ساعت قابلیت تشخیص  120 حالت ورزشی مختلف در محیط‌های سرباز و سرپوشیده را دارد. از دیگر ویژگی های آن می توان به ثبت مداوم اکسیژن خون ، ثبت مداوم ضربان قلب، تحلیل خواب، استرس، عادات ماهانه زنان و تمرین‌های تنفسی اشاره کرد. طبق آزمایشات انجام شده بر روی باطری این ساعت با یک بار شارژ کامل حدود 14 روز قابل استفاده است اما احتمالا اگر از قابلیت‌های پیشرفته استفاده شود، این مقدار کاهش پیدا می‌کند.نسخه معمولی می بند 7 از 10 خرداد در بازار چین عرضه می‌شود اما هنوز صحبتی درباره تاریخ عرضه جهانی آن به میان نیامده است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *