بهترین اپلیکیشن های تناسب اندام

این روزها اکثر افراد از گوشی و ساعت های هوشمند استفاده می کنند که یکی از اپلیکیشن های موجود در این وسایل، اپلیکیشن های تناسب اندام و ورزشی و سلامتی هستند. در این مقاله قصد داریم بهترین اپلیکیشن های تناسب اندام را با هم بررسی کنیم پس با ما همراه باشید. چه در خانه قصد تمرین و ورزش داشته باشید چه در باشگاه، حتما یکی از اپلیکیشن های زیر را نیاز خواهید داشت که بتوانید اطلاعات ورزشی خود را ثبت و نتیجه آنها را مشاهده کنید. 

Streaks Workout

بهترین اپلیکیشن های تناسب اندام - فروشگاه نوید

هدف ساده است: هر روز با هر زمان آزادی که دارید، یک تمرین با وزن بدن انجام دهید. به سادگی می توانید تایم آزادتون برای ورزش را مشخص کنید تا Streaks یک تمرین متناسب به شما را ارائه دهد. 

این اپلیکیشن هیچ عذر و بهانه ای برای شما باقی نمی گذارد چون که تمرینات نیازی به تجهیزات نداشته و در مدت زمان تایم آزادتون می توانید ورزشتان را انجام دهید. همچنین در این اپلیکیشن می توانید تمریناتی که دوست ندارید را غیرفعال کنید تا در برنامه ورزشی شما قرار نگیرد و همچنین می توانید عضلات خاصی را برای آن مشخص کنید تا متناسب با آن برنامه را به شما ارائه دهد.

8fit

بهترین اپلیکیشن های تناسب اندام

اگر همراه با تمرینات ورزشی نیاز به برنامه غذایی هم دارید این اپلیکیشن بهترین گزینه است. این اپلیکیشن با ارائه توصیه های تغذیه ای و برنامه های غذایی، در کنار پیشنهادات ورزشی خود می تواند شما را برای داشتن تناسب اندام راهنمایی کند. 

هدف سلامتی، سطح تناسب اندام و نیاز های غذایی خود را با 8fit تنظیم کنید تا یک استراتژی کلی سبک زندگی در اختیار شما قرار دهد. همچنین در این اپلیکیشن تمرینات به صورت ویدیویی نیز قرار داده شده است تا شما بتوانید آنها را به درستی انجام دهید.

Pocket Yoga

بهترین اپلیکیشن های تناسب اندام

Pocket Yoga را نصب کنید تا در عرض چند ثانیه به سمت روحی سالم تر حرکت کنید!!!!

این اپلیکیشن دارای 27 جلسه تمرین با سطح دشواری های مختلف لذت انجام حرکات یوگا را برای شما فراهم می کند. همچنین این برنامه دارای دستورالعمل های صوتی است که با استفاده از آن می توانید بدون نیاز به نگاه کردن به گوشی خود، با آرامش کامل تمرینات را انجام دهید.

 

این مقاله در حال تکمیل شدن است…

Runkeeper

بهترین اپلیکیشن های تناسب اندام

هیچ ورزشی نمی تواند جایگزین دویدن شود!!! احتمالا شما هم این جمله را بارها شنیده اید و می دانید که دوییدن یکی از اصلی ترین و می توان گفت مادر همه ورزش هاست. اگر شما هم به دویدن علاقه دارید پیشنهاد ما استفاده از اپلیکیشن Runkeeper هستش که برنامه های متنوعی برای انجام این ورزش در اختیار شما قرار می دهد و می توانید از آن بازخورد صوتی هم داشته باشید. شما همچنین می توانید اطلاعات ثبت شده در تردمیل خود را به صورت دستی در اپلیکیشن وارد کرده تا نتیجه ورزش خود را ببینید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *