تشخیص پاوربانک تقلبی از اصلی شیائومی

شیائومی یکی از معتبرترین و معروفترین برندهای تولید کننده پاوربانک در جهان می باشد که با کیفیت بالا و قیمت های مقرون به صرفه در مدت زمان کمی توانست بازارهای جهانی را تصاحب کند. اگر شما هم قصد خرید پاوربانک را داشته اید حتما با قیمتهای متفاوتی مواجه شده اید و این سوال برایتان پیش آمده است که دلیل این اختلاف قیمت چیست؟ البته اختلاف قیمت در بازه حداکثر پنجاه هزار تومان در بازار عادی می باشد اما زمانی که اختلاف بیشتر از این مقدار باشد باید مواظب کالاهای تقلبی که مشابه اصلی ساخته می شوند باشیم. در این مقاله قصد داریم راه های شناسایی پاوربانک های شیائومی اصلی از تقلبی را داریم.

بسته به شرکت هایی که پاوربانک های تقلبی توسط آنها تولید می شود یک یا چندین مورد از مواردی که در پایین بیان می کنیم می تواند در آنها وجود داشته باشد

ظرفیت پاوربانک

کلیه پاوربانک های شیائومی دارای یکی از شش ظرفیت پایین می باشند:

  • 5000 میلی آمپرساعت
  • 5200 میلی آمپر ساعت (توقف تولید)
  • 10000 میلی آمپر ساعت
  • 10400 میلی آمپر ساعت (توقف تولید)
  • 16000 میلی آمپر ساعت
  • 20000 میلی آمپر ساعت

در بین موارد بالا ظرفیت های 5200 و 10400 دیگر تولید نمی شوند و به ندرت می توانید نمونه های اصلی آنها را پیدا کنید که دارای تکنولوژی قدیمی بوده و دارای تکنولوژی مانند شارژ سریع نیستند. در صورتی که پاوربانکی با ظرفیت غیر از موارد بالا باشد، تقلبی بوده و اصل نمی باشد.

کابل همراه پاوربانک

کابل همراه پاوربانک در نمونه های اصلی لوگوی mi روی آن وجود ندارد. اگر پاوربانکی را مشاهده کردید که کابل همراه آن دارای برند mi بر روی آن است، آن پاوربانک تقلبی می باشد.

پاوربانک تقلبی شیائومی

شارژ همزمان پاوربانک و گوشی

پاوربانکهای اصلی شیائومی این قابلیت را دارند که در زمان شارژ شدن، همزمان گوشی متصل به خود را نیز شارژ کند. فقط این نکته را در نظر داشته باشید که پاوربانک باید به برق مستقیم وصل باشد و در صورتی که پاوربانک را با پورت usb در حال شارژ شدن باشد، نمی تواند همزمان گوشی متصل را شارژ کند.

برند mi حک شده داخل پورت usb پاوربانک

در پاوربانک های اصلی لوگوی mi در داخل پورت usb حک شده است. این لوگو با وجود کوچک بودن، با چشم غیر مسلح و در شرایط نوری مناسب قابل مشاهد است.

شما می توانید در فروشگاه نوید، پاوربانک های اصلی با برندهای معتبر موجوددر بازار را خریداری کنید. در صورت نیاز به مشاوره می توانید از طریق صفحه تماس با ما از طریق واتس اپ با ما در تماس باشید. 

همچنین موارد دیگری از نشانه های تقلبی بودن پاوربانک را می توانید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *