سنسور 200 مگاپیکسلی سامسونگ

شرکت سامسونگ در اواخر سال 2021 از سنسور 200 مگاپیکسلی رونمایی کرد اما این سنسور را روی گوشی های خود عرضه نکرد و قرار است که موتورولا Frontier به عنوان اولین گوشی مبتنی بر این سنسور باشد.

یکی از خبرگزاری های معتبر گزارشی ارائه کرده که نسخه بهبود یافته این سنسور 200 مگاپیکسلی سامسونگ در مراحل پایانی می باشد و قرار است در سال ۲۰۲۳ همراه با گلکسی S23 اولترا به دست کاربران برسد.

سنسور 200 مگاپیکسلی سامسونگ

ISOCELL HP1 نام نسخه اول این سنسور می باشد که ویژگی های بسیار جذابی دارد و بدون شک ISOCELL HP3 نسخه ی بعدی ان نام دارد که ویژگی های بهتری خواهد داشت و هنوز مشخصات فنی دقیقی منتشر نشده است و در این زمینه نمی‌توانیم با قاطعیت صحبت کنیم. 

سنسور 200 مگاپیکسلی سامسونگ

طبق شایعات منتشر شده حدود 30 درصد از فرایند توسعه این سنسور بر عهده شرکت سامسونگ می باشد و 70 درصد مابقی نیز از طرف بخش الکترومکانیک این شرکت صورت می‌گیرد. سال 2020 شرکت سامسونگ برای اولین بار از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی در گوشی گلکسی S20 اولترا استفاده کرد. بسیاری از کاربران فکر نمی کردند که تا چند سال اینده شاهد عرضه‌ی سنسور‌های مبتنی بر رزولوشن بالاتری باشند اما شرکت سامسونگ با رونمایی از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی همه را شگفت زده کرد.همانطور که گفتیم در رابطه با این سنسور جدید هنوز اطلاعات زیادی نداریم و به همین خاطر بعد از معرفی گوشی موتورولا Frontier با قاطعیت بیشتری می‌توانیم در مورد ویژگی‌های نسل اول این سنسور صحبت کنیم.

منبع: www.stuff.tv

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *