اسپیکر بلوتوثی وان مور مدل S1001BT ،نقد و بررسی

شرکت « وان مور » (1MORE) همیشه محصولات با کیفیت به بازار عرضه کرده است که بیشتر با هدفون های مدرن و متنوعش شناخته می شود. وان مور برای اولین بار از اسپیکر قابل حمل خود تحت عنوان اسپیکر بلوتوثی وان مور مدل S1001BT رونمایی کرد که درواقع یک اسپیکر بلوتوثی گرد و پرقدرت است. 

طراحی

اسپیکر بلوتوثی قابل‌حمل وان مور مدل S1001BT طراحی دایره‌ای دارد که این طراحی تأثیر بسیاری در پخش شدن صدا در تمامی جهات را  فراهم می کند. این اسپیکر بسیار سبک و خوش دست می باشد و به راحتی می تولنید ان را با یکدست جابه جا کنید.دکمه های کاربردی در این اسپیکر در بغل آن قرار دارد.

امکانات

اسپیکر 1more s1001 BT مجهز به فناوری DSP می باشد DSP به معنای پردازش دیجیتالی سیگنال ها است. تراشه ی استفاده شده در اسپیکر از نوع 32 بیتی می باشد که برای کنترل فرکانس خروجی هنگام تغییر ولوم تاثیر گذار است. چیپست DSP این قابلیت را دارد به صورت دینامیکی تعادل صدا را حفظ کند. این اسپیکر قابلیت استریو دوتایی دارد به این معنا که با قرار دادن دو عدد اسپیکر در ابتدا و انتهای یک سالن با توجه به دارا بودن قابلیت استریو این اسپیکر هر دو باهم هماهنگ میشوند و به طور همزمان صدارا پخش میکنند که باعث میشود کاربر تجربه ی لذت بخش تری نسبت به استفاده از یک اسپیکر را داشته باشد.اسپیکر 1more s1001 BT از نسخه بلوتوث 4.2 پشتیبانی می کند و  قابلیت پخش باسیم های AUX و TYPE_C را نیز دارد.شرکت وان مور در اسپیکر 1more s1001 BT از باتری لیتیوم یون با ظرفیت  2600میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است که 12 ساعت پخش موسیقی ، 160 آهنگ یا 5 فیلم پشتیبانی می کند.

منبع: www.stuff.tv

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *