اپل واچ SE 2 نقد و بررسی

طبق شایعات دنیای تکنولوژی و فناوری خبر از عرضه اپل واچ SE 2022 دادند که دارای قابلیت نمایشگر همیشه روشن و تراشه ارتقا یافته می باشد . اپل واچ SE 2022 قرار است با نام اپل واچ SE 2 تا چند ماه اینده روانه ی بازار شود.

اپل واچ SE 2

یکی از افشاگران بزرگ با نام LeaksApplePro اطلاعاتی را از اپل واچ SE 2 جدید فاش کرده است که شامل برچسب قیمت و طراحی و مشخصات مهمش می باشد. طبق شایعات اپل زبان طراحی به نسبت نسخه سال 2020 را تغییری نداده  و در ابعاد 40 و 44 میلی‌متری اپل واچ SE 2 را عرضه خواهد کرد.

طبق گفته های وبسایت notebookcheck طراحی این ساعت هوشمند هیچ تغییری نداشته و بیشتر تغییرات در بخش سخت افزاری می باشد و با صفحه نمایشی همیشه روشن (Always-on display) به بازار عرضه می شود .علاوه‌براین، افشاگر مذکور به بهبود صدا، سنسور مانیتورینگ ECG و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع اشاره می‌کند که در بخش بعدی بیشتر به آن میپردازیم.

سخت افزار اپل واچ SE 2

اپل واچ SE 2

براساس اطلاعات به‌دست‌آمده،شرکت اپل در این محصول از تراشه ی S7 استفاده کرده است. این پردازنده، همان پردازنده‌ی S6 تغییر‌نام‌یافته‌ای است که برای اپل واچ سری ۷ به‌روزرسانی شده است. ساعت هوشمند بعدی شرکت اپل از تراشه ی بهتر و سریع تری نسبت به نسخه ی Watch SE 2020 بهره می برد. بعضی منابع تخمین‌ زده‌اند که قیمت SE 2022 از ۲۹۹ دلار شروع می‌شود که گران‌تر از ۲۷۹ دلار برای نسل اول اپل واچ SE می باشد. محصول جدید این شرکت نسبت به نسل های قبلی مقداری گران تر می باشد اما نباید فراموش کرد که چند ارتقای سخت‌افزاری نیز در آن اعمال شده است.

منبع: www.stuff.tv

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *